ما در تبلیغ نویسی با دو گروه واژه رو به رو هستیم.
1.واژه‌های بی هویت:واژه‎هایی که انقدر تکرار شده‌اند که برای مخاطب بی ارزش شده‌اند.واژه‌هایی مثل ارزان‌ترین،بهترین،با کیفیت،مجرب و .
2.واژه‎های قدرتمند:واژه‎هایی که توجه مغز را به خود جلب می‎کنند واژه‎هایی مثل رایگان،شما،چگونه،سریع،آسان،ناشناخته،شگفت انگیز،راز،سرانجام،اکنون،تضمینی،جدید و .
ما در عنوان خود باید از واژه‎های قدرتمند استفاده کنیم و از واژه‌های بی هویت استفاده نکنیم.

واژه‌های بی هویت و واژه‌های قدرتمند

ویژگی‌های یک عنوان خوب چیست؟

چگونه یک عنوان جذاب بنویسیم؟

واژه‌های ,بی ,قدرتمند ,واژه‎هایی ,هویت ,شده‌اند ,واژه‌های بی ,بی هویت ,واژه‎های قدرتمند ,ما در ,واژه‎هایی که

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

طراحی داروخانه و مطب پایپ ایران-تولید وفروش مدیریت فرهنگی در ایران علم داده ثبت شود, به وقت زندگی در یک مسافرخانه! استیکرکده روشنفکری دینی برندسازی، ساخت و توسعه ی برند، مشاوره ی اثر بخش BRAND تولید و فروش عسل طبیعی و جاهدوا فی الله حق جهاده