ما در تبلیغ نویسی با دو گروه واژه رو به رو هستیم.
1.واژه‌های بی هویت:واژه‎هایی که انقدر تکرار شده‌اند که برای مخاطب بی ارزش شده‌اند.واژه‌هایی مثل ارزان‌ترین،بهترین،با کیفیت،مجرب و .
2.واژه‎های قدرتمند:واژه‎هایی که توجه مغز را به خود جلب می‎کنند واژه‎هایی مثل رایگان،شما،چگونه،سریع،آسان،ناشناخته،شگفت انگیز،راز،سرانجام،اکنون،تضمینی،جدید و .
ما در عنوان خود باید از واژه‎های قدرتمند استفاده کنیم و از واژه‌های بی هویت استفاده نکنیم.

واژه‌های بی هویت و واژه‌های قدرتمند

ویژگی‌های یک عنوان خوب چیست؟

چگونه یک عنوان جذاب بنویسیم؟

واژه‌های ,بی ,قدرتمند ,واژه‎هایی ,هویت ,شده‌اند ,واژه‌های بی ,بی هویت ,واژه‎های قدرتمند ,ما در ,واژه‎هایی که

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اخبار صنعت خودرو majallenab نقطه سرخط سلامت Perfect Vision بلاگ شرحه شرحه نردبون نمایشگاه نقاشی هیئت متوسلین به امام رضا(ع)کرمان