می‌خواهم به شما یک نکته طلایی را بگویم.مردم پیشنهاد‌ها را می‌خرند نه محصولات را.بنابراین ما باید پیشنهادی به مخاطب خود بدهیم که آن را رد نکند و حتما برای خرید اقدام کند.

پیشنهادات ردنشدنی شامل موارد زیر است :

1.ارائه تدریجی پیشنهاد : زمانی که پیشنهاد خود را قدم به قدم ارائه می‌دهیم اثر بهتری دارد.

2.قرار دادن محصول در یک مجموعه : مثلا ما فروشنده دوربین هستیم به جای اینکه دوربین خود را به تنهایی بفروشیم آن را همراه کنیم با اقلام دیگر.فکر نکنید اگر ما تعداد محصولاتمان بیشتر باشد و قیمت را بالاتر بدهیم کسی آن را نمی‌خرد مردم اگر پول داشته باشند ترجیح می‌دهند خرید کاملی را انجام دهند تا در آینده اضطراب نکشند.

3.قرار دادن چند هدیه با ارزش ذهنی بالا : مثلا بلیط یک استخر مبلغ بالایی ندارد ولی ارزش ذهنی بالایی دارد.

4.افزودن خدمات رایگان

5.ایجاد کمیابی یا محدودیت زمانی

واژه‌های بی هویت و واژه‌های قدرتمند

ویژگی‌های یک عنوان خوب چیست؟

چگونه یک عنوان جذاب بنویسیم؟

یک ,پیشنهاد ,ذهنی ,اقدام ,زمانی ,بالایی ,آن را ,ارزش ذهنی ,خود را ,قرار دادن ,باشند ترجیح

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

قانتین کرم ضد چروک و لیفتینگ،کرم جوانسازی،کرم ضد لک و روشن کننده،کرم شب، آموس وان آسمـان مـال مـن اسـت شهر بادگیرها لوازم جانبی مورد نیاز صوتی و تصویری منزل قاطی پاتی Blink4ever مجله علم و زندگی کیمیاجو لولاک شاپ ارتباط با آزمایشگاه