میخواهم به شما یک نکته طلایی را بگویم.مردم پیشنهادها را میخرند نه محصولات را.بنابراین ما باید پیشنهادی به مخاطب خود بدهیم که آن را رد نکند و حتما برای خرید اقدام کند.
پیشنهادات ردنشدنی شامل موارد زیر است :
1.ارائه تدریجی پیشنهاد : زمانی که پیشنهاد خود را قدم به قدم ارائه میدهیم اثر بهتری دارد.
2.قرار دادن محصول در یک مجموعه : مثلا ما فروشنده دوربین هستیم به جای اینکه دوربین خود را به تنهایی بفروشیم آن را همراه کنیم با اقلام دیگر.فکر نکنید اگر ما تعداد محصولاتمان بیشتر باشد و قیمت را بالاتر بدهیم کسی آن را نمیخرد مردم اگر پول داشته باشند ترجیح میدهند خرید کاملی را انجام دهند تا در آینده اضطراب نکشند.
3.قرار دادن چند هدیه با ارزش ذهنی بالا : مثلا بلیط یک استخر مبلغ بالایی ندارد ولی ارزش ذهنی بالایی دارد.
4.افزودن خدمات رایگان
5.ایجاد کمیابی یا محدودیت زمانی
درباره این سایت